Про мене



презентація





медіакультура В БІБЛІОТЕЧНОМУ ПРОСТОРІ



Сучасні бібліотеки використовують у своїй роботі з сучасними читачами різноманітні медіаресурси, з допомогою яких поступово формується і розвивається нова інформаційна освіта – медіаосвіта.
Основним завданням сучасних бібліотекарів на шляху розвитку медіаосвіти є формування у читачів цілого комплексу умінь, а також пошук форм і умов його реалізації.
Найбільш оптимальними сферами, де може проводитись медіа освітня робота бібліотекаря є:
• сфера забезпечення інформаційної безпеки особистості, тобто вміння орієнтуватися в медіапросторі, грамотно здійснювати пошук, боротися з ефектами медіа вірусів;
• сфера пошуку інформації – вміння складати пошукові запити, відбирати й фільтрувати інформацію, зберігати й змінювати її за заданими параметрами;
• сфера сприйняття та інтерпретації медіа тексту – сприйняття, розуміння, освоєння контексту, вміння сприймати концепцію і прихований сенс медіа тексту, вміння вибудовувати свою концепцію з приводу отриманої інформації;
• сфера медіа творчості – створення власних медіа текстів як самостійно, так і в співавторстві;
• практичне освоєння медіапростору – вміння дотримуватися етику спілкування в медіапросторі.
У своїй роботі я використовую різноманітні Інтернет-ресурси та інноваційні технології.

 З учнями проводяться уроки медіаграмотності. 
https://verified.ed-era.com/ua «Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності» пояснює, як орієнтуватися в інформації довкола та як розпізнавати дезінформацію та пропаганду.

Немає коментарів:

Дописати коментар